Спонукальна модальність рекламного тексту

Автор(и)

  • Ганна Євгеніївна Хоменко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836

Ключові слова:

модальність, спонукальна модальність, акт волевиявлення

Анотація

Статтю присвячено дослідженню спонукальної модальності в сучасному рекламному середовищі. Висвітлено питання про структурні та психолінгвістичні особливості конструкцій, спонукальних за метою висловлювання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 136

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Хоменко, Г. Є. (2011). Спонукальна модальність рекламного тексту. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 490–497. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають