Спонукальна модальність рекламного тексту
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836Ключові слова:
модальність, спонукальна модальність, акт волевиявленняАнотація
Статтю присвячено дослідженню спонукальної модальності в сучасному рекламному середовищі. Висвітлено питання про структурні та психолінгвістичні особливості конструкцій, спонукальних за метою висловлювання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Спонукальна модальність рекламного тексту. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 490-497. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836