Спонукальна модальність рекламного тексту
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836Ключові слова:
модальність, спонукальна модальність, акт волевиявленняАнотація
Статтю присвячено дослідженню спонукальної модальності в сучасному рекламному середовищі. Висвітлено питання про структурні та психолінгвістичні особливості конструкцій, спонукальних за метою висловлювання.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 136
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Хоменко, Г. Є. (2011). Спонукальна модальність рекламного тексту. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 490–497. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць