Прагматика сучасного рекламного тексту

Автор(и)

  • Ганна Євгеніївна Хоменко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Ключові слова:

прагматика, рекламний текст, синтаксичні засоби мови

Анотація

У статті порушено ряд питань, що стосуються  сучасного рекламного тексту, зокрема його структурних та функційних особливостей.  Розглянуто перлокутивний, прагматичний ефект висловлення. Проаналізовано психолінгвістичні чинники впливу, виражені засобами синтаксичного рівня мови.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 231 / PDF downloads: 295

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Хоменко, Г. Є. (2010). Прагматика сучасного рекламного тексту. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 221–225. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають