Прагматика сучасного рекламного тексту

Автор(и)

  • Ганна Євгеніївна Хоменко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Ключові слова:

прагматика, рекламний текст, синтаксичні засоби мови

Анотація

У статті порушено ряд питань, що стосуються  сучасного рекламного тексту, зокрема його структурних та функційних особливостей.  Розглянуто перлокутивний, прагматичний ефект висловлення. Проаналізовано психолінгвістичні чинники впливу, виражені засобами синтаксичного рівня мови.

Metrics

PDF views
338
Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202623
|
Abstract views: 274 / PDF downloads: 338

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Хоменко, Г. Є. (2010). Прагматика сучасного рекламного тексту. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 221–225. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають