Прагматика сучасного рекламного тексту

Автор(и)

  • Ганна Євгеніївна Хоменко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Ключові слова:

прагматика, рекламний текст, синтаксичні засоби мови

Анотація

У статті порушено ряд питань, що стосуються  сучасного рекламного тексту, зокрема його структурних та функційних особливостей.  Розглянуто перлокутивний, прагматичний ефект висловлення. Проаналізовано психолінгвістичні чинники впливу, виражені засобами синтаксичного рівня мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2010-11-23

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Прагматика сучасного рекламного тексту. (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 221-225. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.912

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають