Специфіка формування в учнів 2 класу інтересу до вивчення рідної мови

Автор(и)

  • Інна Адамівна Кравцова
  • Любов Раїсівна Шпачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.964

Ключові слова:

формування інтересу, вивчення рідної мови, умови формування інтересу, розв’язання педагогічних проблем

Анотація

У статті розглядається проблема становлення пізнавального інтересу до уроків рідної мови в учнів початкової школи. Зацікавлення учнів початкової школи інтересу рідною мовою – це довготривалий процес, що відбувається поетапно. Стійкий пізнавальний інтерес формується при поєднанні емоційного, раціонального й ефективного в навчанні.

Metrics

PDF views
183
Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 128 / PDF downloads: 183

Downloads

Опубліковано

2009-05-20

Як цитувати

Кравцова, І. А., & Шпачук, Л. Р. (2009). Специфіка формування в учнів 2 класу інтересу до вивчення рідної мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 131–134. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.964

Номер

Розділ

Методика викладання мов