Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання

Автор(и)

  • Інна Адамівна Кравцова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757

Ключові слова:

інтонаційна виразність, усне мовлення, виразне читання, засоби виразності

Анотація

Важливою умовою високої культури усного мовлення є оволодіння системою мови в усіх її аспектах, або ярусах, – звуковому, зокрема інтонаційному, граматичному і стилістичному. Досліджуючи питання звукової й інтонаційної виразності усного мовлення, методисти визначають нерозривний зв’язок між роботою з розвитку усного мовлення та формуванням навичок виразного читання, що ґрунтуються на розвитку в учнів мовленнєвого слуху. Цілеспрямована робота над виразним читанням й усним мовленням несе учням радість і задоволення. Для вчителів початкових класів очевидним є те, що усвідомлена робота над важливими засобами виразності – запорука усвідомленого мовлення та виразності рідної мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-11-30

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 236-241. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають