Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757Ключові слова:
інтонаційна виразність, усне мовлення, виразне читання, засоби виразностіАнотація
Важливою умовою високої культури усного мовлення є оволодіння системою мови в усіх її аспектах, або ярусах, – звуковому, зокрема інтонаційному, граматичному і стилістичному. Досліджуючи питання звукової й інтонаційної виразності усного мовлення, методисти визначають нерозривний зв’язок між роботою з розвитку усного мовлення та формуванням навичок виразного читання, що ґрунтуються на розвитку в учнів мовленнєвого слуху. Цілеспрямована робота над виразним читанням й усним мовленням несе учням радість і задоволення. Для вчителів початкових класів очевидним є те, що усвідомлена робота над важливими засобами виразності – запорука усвідомленого мовлення та виразності рідної мови.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 113
/ PDF downloads: 140
Downloads
Опубліковано
2011-11-30
Як цитувати
Кравцова, І. А. (2011). Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 236–241. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757
Номер
Розділ
Методика викладання мов