Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання

Автор(и)

  • Інна Адамівна Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757

Ключові слова:

інтонаційна виразність, усне мовлення, виразне читання, засоби виразності

Анотація

Важливою умовою високої культури усного мовлення є оволодіння системою мови в усіх її аспектах, або ярусах, – звуковому, зокрема інтонаційному, граматичному і стилістичному. Досліджуючи питання звукової й інтонаційної виразності усного мовлення, методисти визначають нерозривний зв’язок між роботою з розвитку усного мовлення та формуванням навичок виразного читання, що ґрунтуються на розвитку в учнів мовленнєвого слуху. Цілеспрямована робота над виразним читанням й усним мовленням несе учням радість і задоволення. Для вчителів початкових класів очевидним є те, що усвідомлена робота над важливими засобами виразності – запорука усвідомленого мовлення та виразності рідної мови.

Metrics

PDF views
150
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 125 / PDF downloads: 150

Downloads

Опубліковано

2011-11-30

Як цитувати

Кравцова, І. А. (2011). Особливості роботи над інтонаційною виразністю усного мовлення молодших школярів на уроках читання. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 236–241. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.757

Номер

Розділ

Методика викладання мов