Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності

Автор(и)

  • Лідія Валентинівна Кондрашова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965

Ключові слова:

імітація, гра, інноваційний підхід, інноваційна діяльність, інновація

Анотація

У статті йдеться про можливості імітаційно-ігрового підходу в підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності; імітація і гра допомагають усвідомити необхідність інновацій у педагогічній роботі, оволодіти прийомами творчої діяльності, стимулюють потребу вчителя-філолога в нестандартному виконанні професійних функцій.

Metrics

PDF views
131
Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 95 / PDF downloads: 131

Downloads

Опубліковано

2009-05-20

Як цитувати

Кондрашова, Л. В. (2009). Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 134–138. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965

Номер

Розділ

Методика викладання мов