Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності

Автор(и)

  • Лідія Валентинівна Кондрашова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965

Ключові слова:

імітація, гра, інноваційний підхід, інноваційна діяльність, інновація

Анотація

У статті йдеться про можливості імітаційно-ігрового підходу в підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності; імітація і гра допомагають усвідомити необхідність інновацій у педагогічній роботі, оволодіти прийомами творчої діяльності, стимулюють потребу вчителя-філолога в нестандартному виконанні професійних функцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2009-05-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності. (2009). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 134-138. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965