Розвиток писемного мовлення школярів засобами інтерактивного навчання

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Павлик

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.991

Ключові слова:

писемне мовлення, мотивація, інтерактивне навчання, інтерактивні стратегії

Анотація

У статті розглянуто особливості процесу розвитку писемного мовлення як виду мовленнєвої діяльності, що потребує мотиваційного забезпечення, створення атмосфери інтелектуальної взаємодії шляхом застосування інтерактивних методів навчання. Автор обгрунтовує необхідність урахування кореляції між добором інтерактивних стратегій та етапністю роботи над писемним мовленням школярів.

Metrics

PDF views
327
Jan 2009Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 143 / PDF downloads: 327

Downloads

Опубліковано

2008-12-12

Як цитувати

Павлик, О. А. (2008). Розвиток писемного мовлення школярів засобами інтерактивного навчання. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 126–131. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.991

Номер

Розділ

Методика викладання мов