Дискусія як один із інтерактивних методів навчання англійського мовлення майбутніх авіафахівців

Автор(и)

  • Світлана Миколаївна Муравська Kirovohradska lotna akademiia Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu , Кировоградская лётная академия Национального авиационного университета , Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.137

Ключові слова:

дискусія, інтерактивні методи навчання, навчання англійського мовлення майбутніх авіафахівців, вимоги ІКАО

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання дискусії як одного з інтерактивних методів навчання англійського мовлення майбутніх авіафахівців. Дискусію витлумачено як широке обговорення якогось спірного питання для з’ясування різних позицій. У процесі дослідження встановлено, що дискусія сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, розвитку індивідуальності кожного учасника мовленнєвої ситуації, підвищенню активної розумової діяльності, зниженню стану тривожності в сором’язливих студентів.

Диференційовано прийоми введення в дискусію відповідно до вимог ІКАО: опис конкретної проблемної ситуації з життя; використання останніх новин; рольова гра; демонстрація відео; драматизація (моделювання проблемної ситуації); звукозапис і т. ін. Виокремлено етапи проведення дискусії: окреслення макро- та мікропроблем, поділ студентів на групи, пояснення стратегій і тактик проведення дискусії; рекомендації щодо збору матеріалу; лексичні вправи; попереднє обговорення однієї із мікропроблем; колективне обговорення; звернення до текстового матеріалу тощо.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Миколаївна Муравська, афіліація Kirovohradska lotna akademiia Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, Кировоградская лётная академия Национального авиационного университета, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Голубочка І. С. Дискусія як один із методів інтерактивних технологій навчання студентів англійського мовлення у вищих немовних закладах освіти / І. С. Голубочка // Наукові записки : зб. наук. ст.–К. : Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, 2009. –Вип. 84. –С.52–55.

Джава Н. Проблемні методи навчанняіноземних мов. Дискусія / Н. Джава // Нова педагогічна думка. –2005. –No 3. –С. 49.

Іщенко Т. М. Дискусія – шлях до формування знань та практичних компетенцій ділового англійського мовлення студентів-економістів старших класів / Т. М. Іщенко, С.П. Лібіх. // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр : зб. матеріалів наук.-метод. конф.: у 2 т. –Т.2. –К. : КНЕУ, 2009. –С.576–579.

Сидоренко І. А. Інтерактивні методи навчання іноземних мов професійного спрямування / І. А. Сидоренко // Матеріали конференції «Інтерактивні методи навчання іноземної мови професійного спрямування [Електронний ресурс]. –Режим доступу : http://www.confesp.fl.kpi.ua

Фразеологія радіообміну англійською мовою для льотного складу : [навч. посібник] / Уклад.: А. Н. Вітряк, Н. В. Омельяненко ; під ред. А. Н. Вітряка.–Кіровоград, 2007. –184 с.

Ur. Penny. Acourse in language teaching. Practiceandtheory / Ur. Penny.–Cambridge: Cambridge University Press, 1991. –375 p.

Завантаження

Опубліковано

2017-10-27

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Дискусія як один із інтерактивних методів навчання англійського мовлення майбутніх авіафахівців. (2017). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 16, 473-480. https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.137

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають