Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Дирда Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Ключові слова:

підхід, комунікативний підхід, українська мова як іноземна, основний етап вивчення української мови

Анотація

У статті проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «підхід». Основну увагу зосереджено на комунікативному підході, визначено його сутність та переваги на основному етапі вивчення української мови як іноземної.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Анатоліївна Дирда, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    здобувач кафедри української мови

Завантаження

Опубліковано

2015-09-15

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 433-436. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають