Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301Ключові слова:
підхід, комунікативний підхід, українська мова як іноземна, основний етап вивчення української мовиАнотація
У статті проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «підхід». Основну увагу зосереджено на комунікативному підході, визначено його сутність та переваги на основному етапі вивчення української мови як іноземної.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-09-15
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 433-436. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301