Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови

Автор(и)

  • Инна Юриевна Токарева Instytut pidvyshchennia kvalifikatsii ta profesiinoi perepidhotovky pratsivnykiv osvity Tulskoi oblasti , Института повышения квалификации и профессиональной переподготовки работников образования Тульской области , Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Ключові слова:

навчання мови, мова, культура, культурно-мовна компетенція, проектування

Анотація

У статті розкрито сутність лінгвокультурологічних прирощувань до основного матеріалу у процесі вивчення російської мови, розглянуто питання проектування залучення лінгвокультурологічного матеріалу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Инна Юриевна Токарева, афіліація Instytut pidvyshchennia kvalifikatsii ta profesiinoi perepidhotovky pratsivnykiv osvity Tulskoi oblasti, Института повышения квалификации и профессиональной переподготовки работников образования Тульской области, Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти

Завантаження

Опубліковано

2015-09-15

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 455-462. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають