Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом

Автор(и)

  • Любов Степанівна Козуб Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371

Ключові слова:

телевізійна реклама, інтонаційна модель, просодичні параметри, інваріант, соціальний статус адресата

Анотація

У статті представлені результати експериментально-фонетичного дослідження особливостей просодичної організації англійських телерекламних текстів, орієнтованих на адресатів із середнім соціальним статусом. У роботі описано варіантні реалізації аналізованих текстів. Особлива увага звертається на інваріант інтонаційної моделі телевізійної реклами, а також відповідні зміни просодичних параметрів, зумовлені функцію зазначених текстів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Любов Степанівна Козуб, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України

    кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземної філології і перекладу

Завантаження

Опубліковано

2014-11-13

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 89-99. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають