Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Малюга , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Ключові слова:

реклама, рекламне законодавство, рекламне звернення, психологічний тиск, споживач

Анотація

У статті йдеться про  психологічний тиск реклами на потенційного споживача, про рекламні ходи, які дискредитують  рекламну діяльність; порушено питання відповідальності рекламодавців і рекламовиробників перед суспільством.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 582-592. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2