Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585Ключові слова:
реклама, рекламне законодавство, рекламне звернення, психологічний тиск, споживачАнотація
У статті йдеться про психологічний тиск реклами на потенційного споживача, про рекламні ходи, які дискредитують рекламну діяльність; порушено питання відповідальності рекламодавців і рекламовиробників перед суспільством.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 582-592. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585