Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова»

Автор(и)

  • Ксенія Анатоліївна Качайло , ,
  • Тетяна Михайлівна Мішеніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Ключові слова:

невідмінювані слова, дериват, словотвірний потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностей

Анотація

У статті здійснено спробу розроблення дидактичного супроводу у вивченні словотвірного потенціалу невідмінюваних імен у змісті навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова». Система пропонованих завдань спрямована на вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників за напрямками: 1) особливості входження невідмінюваних імен до словотвірної системи української мови; 2) розгляд невідмінюваних імен як словотвірної  бази для  суфіксальних одиниць; 3) невідмінювані іменники як компоненти складних слів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова». (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 694-703. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3