Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості

Автор(и)

  • Тетяна Олексіївна Дороніна , ,
  • Світлана Андріївна Бузько , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Ключові слова:

гендерний аналіз, гендерна диспропорція, гендерні стереотипи, гендерна збалансованість

Анотація

У статті подано аналіз шкільних підручників з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Зокрема, звернено увагу на частотність використання творів відомих письменників / письменниць;  особливості відтворення на сторінках підручників образів чоловіків / жінок; наявність матеріалів, тематика яких має гендерне забарвлення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2012-11-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 275-284. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>