Спонукальна модальність рекламного тексту

Автор(и)

  • Ганна Євгеніївна Хоменко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836

Ключові слова:

модальність, спонукальна модальність, акт волевиявлення

Анотація

Статтю присвячено дослідженню спонукальної модальності в сучасному рекламному середовищі. Висвітлено питання про структурні та психолінгвістичні особливості конструкцій, спонукальних за метою висловлювання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Спонукальна модальність рекламного тексту. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 490-497. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.836

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають