Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965Ключові слова:
імітація, гра, інноваційний підхід, інноваційна діяльність, інноваціяАнотація
У статті йдеться про можливості імітаційно-ігрового підходу в підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності; імітація і гра допомагають усвідомити необхідність інновацій у педагогічній роботі, оволодіти прийомами творчої діяльності, стимулюють потребу вчителя-філолога в нестандартному виконанні професійних функцій.Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2009-05-20
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності. (2009). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 134-138. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965