Етапи інтенсивного навчання усного монологічного мовлення майбутніх хореографів

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Прохорова Pivdennoukrainskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushynskoho , Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского , Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.138

Ключові слова:

лексична одиниця, монологічне мовлення, висловлення, сигнальна точка, граматична модель

Анотація

У статті порушено питання навчання монологічного мовлення студентів хореографів, виокремлено етапи інтенсивного навчання. Акцентовано на необхідності доведення монологічного мовлення до автоматизму за рахунок виконання тих чи тих вправ. З’ясовано причини граматичної бідності професійно зорієнтованих висловлень. Доведено ефективність використання мовленнєвих зразків, опор і моделей.

Виявлено особливості використання сучасних методів навчання студентів основ монологічного мовлення як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх фахівців. Зосереджено увагу на адекватній організації навчальних занять і запровадженні проектних видів аудиторних робіт; обґрунтовано доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів вищих навчальних закладів у сучасних умовах інтеграції та глобалізації освітнього простору й суспільства загалом.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Вікторівна Прохорова, афіліація Pivdennoukrainskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushynskoho, Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

    кандидат педагогічних наук, викладач іноземної мови (англійської) кафедри західних і східних мов та методики їх навчання

Посилання

Гурвич П. Б. Лексические умения, обуславливающие говорение на иностранном языке, и основные линии их развития / П. Б. Гурвич, Ю. А. Кудряшов // Общая методика обучения иностранным языкам: [хрестоматия]. –М.: Русский язык, 1991. –С.327–343.

Основы теории коммуникации: [учебник] / под ред. проф. М. А. Василика. –М.: Гардарики, 2003. –615 с.

Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е. И. Пассов. –[2-еизд.].–М.: Просвещение, 1991. –223 с.

Рябова Т. В. Механизм порождения речи по данным афазиологии: [учеб.пособие] / Т. В. Рябова; ред. Е. Д. Хомская. – М.: Рос. психол. об-ство, 1999. –327 с.

Теплов Б. М. Психология и психофизиология индивидуальных различий / Б. М. Теплов.–Флинта, 2009. –640 с.

Nunan D. Designing tasks for the communicative classroom / D. Nunan. –Cambridge University Press, 1997.

Nunan D. Language Teaching Methodology: A Textbook for Teachers / D.Nunan. –Prentice Hall, 1998.

Завантаження

Опубліковано

2017-10-27

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Етапи інтенсивного навчання усного монологічного мовлення майбутніх хореографів. (2017). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 16, 481-487. https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.138

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають