Методологічні засади інтенсивного навчання усного професійного мовлення студентів факультету хореографічної освіти

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Прохорова Pivdennoukrainskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushynskoho , Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского , Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.186

Ключові слова:

методичні особливості, англомовна лінгвістична компетенція в усному мовленні, студенти-хореографи, принципи навчання

Анотація

У статті досліджено методичні основи інтенсивного навчання усного професійного мовлення й особливості формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів хореографічного факультету. Обґрунтовано доцільність адаптації принципів комунікативно-когнітивного підходу до умов навчання майбутніх хореографів до умов навчання англійської мови професійного спілкування та визначено ключові методичні принципи формування англомовної лінгвістичної мовної компетенції студентів. Розглянуто сучасні технології у викладанні англійської мови у вищій школі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Вікторівна Прохорова, афіліація Pivdennoukrainskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushynskoho, Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

    кандидат педагогічних наук, викладач іноземної мови кафедри західних і східних мов та методики їх навчання

Посилання

Артемьева О. А. Система учебно-ролевых игр профессиональной направленности: [монография] / О. А. Артемьева, М. Н. Макеева. –Тамбов : Изд-во ТГУ, 2007. –208 с.

Асламова Т. В. Интерактивная модель обучения устному иноязычному общению в неязыковом вузе / Т. В. Асламова // Вестник Моск. гос. лингвист. ун-та. –М. : Изд-во МГЛУ, 2002. –Вып. 467.–С. 48–61.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход : [метод. пособие] / А. А. Вербицкий. –М. : Высшая школа, 1991. –207 с.

Григорьева В. С. Элементы теории и практики делового дискурса на материале немецкого и русского языков : [учебное пособие] / В. С. Григорьева, М. К. Любимова. –Тамбов : Изд-во ТГТУ, 2006. –80 с.

Каменская И. Б. Методические особенности формирования англоязычной лингвистической компетенции в устной речи будущих менеджеров / И. Б. Каменская // Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия: Проблемы педагогики средней и высшей школы. –2013. –Т.25 (65). –No1. –С. 177–191.

Корнєва З. М. Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення : дис. ... канд. пед. наук / З. М. Корнєва. –К., 2006. –304 с.

Леонтьев А. А. Принцип коммуникативности и психологические основы интенсификации обучения иностранным языкам / А. А. Леонтьев // Язык и культура в филологическом вузе. –М., 2006. –С. 145–155.

Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычномуговорению : [науч. изд.] / Е. И. Пассов. –[2-е изд.].–М. : Просвещение, 1991. –222 с.

Парикова Г. В. Исследование возможностей повышения эффективности процесса обучения иностранным языкам в неязыковом вузе / Г. В. Парикова. –Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1972. –44 с.

Програма з англійської мови для професійного спілкування = English for Specific Purposes (ESP) National Curriculum for Universities / [кол. авторів : Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін.]. –К. : Ленвіт, 2005. –119 с.

Рощина Е. В. Функции иностранного языка как учебного предмета в системе обучения в университете / Е. В. Рощина // Иностранный язык на неспециальных факультетах : [межвуз. сб.]. –Вып. 1. –Л. : Изд-во ЛГУ, 1978. –С. 3–6.

Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения : [учебноепособие] / О. Б. Тарнопольский, С. П. Кожушко. –К. : Ленвіт, 2004. –192 c.

Dudley-Evans T. Developments in English for Specific Purposes: A Multi-Disciplinary Approach / T. Dudley-Evans, M.J. St John. –Cambridge : CUP, 1998. –301 p.

Howatt A. P. R. A History of English Language Teaching / A. P. R. Howatt, H. G. Widdowson. –[2nd ed.].–OUP, 2004. –417 p. –(Oxford Applied Linguistics).

Richards J. C. Approaches and Methods in Language Teaching / J. C. Richards, T. S. Rodgers. –[2nd ed.].–CUP, 2005. –279 p. –(Cambridge Language Teaching Library).

St John M. J. Business is Booming: Business English in the 1990s / Maggie Jo St John // English for Specific Purposes. –1996. –Vol. 15. –No. 1. –P. 3–18.

Widdowson H. G. Communication and Community. The Pragmatics of ESP / H. G. Widdowson // English for Specific Purposes. –1998. –No. 17 / 1. –P. 3–14.

Завантаження

Опубліковано

2016-12-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Методологічні засади інтенсивного навчання усного професійного мовлення студентів факультету хореографічної освіти. (2016). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 15, 292-304. https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.186

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають