Методологічні засади інтенсивного навчання усного професійного мовлення студентів факультету хореографічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.186Ключові слова:
методичні особливості, англомовна лінгвістична компетенція в усному мовленні, студенти-хореографи, принципи навчанняАнотація
У статті досліджено методичні основи інтенсивного навчання усного професійного мовлення й особливості формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів хореографічного факультету. Обґрунтовано доцільність адаптації принципів комунікативно-когнітивного підходу до умов навчання майбутніх хореографів до умов навчання англійської мови професійного спілкування та визначено ключові методичні принципи формування англомовної лінгвістичної мовної компетенції студентів. Розглянуто сучасні технології у викладанні англійської мови у вищій школі.
Metrics
Посилання
Артемьева О. А. Система учебно-ролевых игр профессиональной направленности: [монография] / О. А. Артемьева, М. Н. Макеева. –Тамбов : Изд-во ТГУ, 2007. –208 с.
Асламова Т. В. Интерактивная модель обучения устному иноязычному общению в неязыковом вузе / Т. В. Асламова // Вестник Моск. гос. лингвист. ун-та. –М. : Изд-во МГЛУ, 2002. –Вып. 467.–С. 48–61.
Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход : [метод. пособие] / А. А. Вербицкий. –М. : Высшая школа, 1991. –207 с.
Григорьева В. С. Элементы теории и практики делового дискурса на материале немецкого и русского языков : [учебное пособие] / В. С. Григорьева, М. К. Любимова. –Тамбов : Изд-во ТГТУ, 2006. –80 с.
Каменская И. Б. Методические особенности формирования англоязычной лингвистической компетенции в устной речи будущих менеджеров / И. Б. Каменская // Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия: Проблемы педагогики средней и высшей школы. –2013. –Т.25 (65). –No1. –С. 177–191.
Корнєва З. М. Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення : дис. ... канд. пед. наук / З. М. Корнєва. –К., 2006. –304 с.
Леонтьев А. А. Принцип коммуникативности и психологические основы интенсификации обучения иностранным языкам / А. А. Леонтьев // Язык и культура в филологическом вузе. –М., 2006. –С. 145–155.
Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычномуговорению : [науч. изд.] / Е. И. Пассов. –[2-е изд.].–М. : Просвещение, 1991. –222 с.
Парикова Г. В. Исследование возможностей повышения эффективности процесса обучения иностранным языкам в неязыковом вузе / Г. В. Парикова. –Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1972. –44 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування = English for Specific Purposes (ESP) National Curriculum for Universities / [кол. авторів : Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін.]. –К. : Ленвіт, 2005. –119 с.
Рощина Е. В. Функции иностранного языка как учебного предмета в системе обучения в университете / Е. В. Рощина // Иностранный язык на неспециальных факультетах : [межвуз. сб.]. –Вып. 1. –Л. : Изд-во ЛГУ, 1978. –С. 3–6.
Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения : [учебноепособие] / О. Б. Тарнопольский, С. П. Кожушко. –К. : Ленвіт, 2004. –192 c.
Dudley-Evans T. Developments in English for Specific Purposes: A Multi-Disciplinary Approach / T. Dudley-Evans, M.J. St John. –Cambridge : CUP, 1998. –301 p.
Howatt A. P. R. A History of English Language Teaching / A. P. R. Howatt, H. G. Widdowson. –[2nd ed.].–OUP, 2004. –417 p. –(Oxford Applied Linguistics).
Richards J. C. Approaches and Methods in Language Teaching / J. C. Richards, T. S. Rodgers. –[2nd ed.].–CUP, 2005. –279 p. –(Cambridge Language Teaching Library).
St John M. J. Business is Booming: Business English in the 1990s / Maggie Jo St John // English for Specific Purposes. –1996. –Vol. 15. –No. 1. –P. 3–18.
Widdowson H. G. Communication and Community. The Pragmatics of ESP / H. G. Widdowson // English for Specific Purposes. –1998. –No. 17 / 1. –P. 3–14.