Сугестивні властивості слоганів банківських послуг
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.222Ключові слова:
сугестія, сугестивні властивості, особові займенники, дієслова наказового способу, мовні одиниці з національно-культурним компонентомАнотація
Проаналізовано сугестивні особливості рекламних текстів, виявлено вербальні лексичні засоби, що мають сугестивне значення, з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами банків. Виявлено, що особливостями сугестії слоганів реклами банківських послуг є використання слів, які здатні навіяти споживачеві думку про престиж і надійність банку та спонукати до дії.
Metrics
Посилання
Барт Р. Война языков. Избранные работы: Семиотика: поэтика / Р. Барт. –М.: Прогресс,1994. –616 с.2. Павлюк Л. Знак символ-міф у масовійкомунікації / Л. Павлюк. –Львів:ПАІС, 2006. –120 с.
М’яснянкіна Л. Експресивність рекламного тексту / Л. М’яснянкіна // Українська журналістика в контексті доби: Матеріали всеукраїнської практичної конференції. –Львів, 2004. –С.394–396.
Фурманкевич Н. Реклама: культура мови та мовна норма. Творчі та організаційні особливості функціонування сучасного медійного простору / Н.Фурманкевич // Збірник наукових праць. –Тернопіль-Львів, 2008.–Т. 2.
Лученко В. Суггестия в рекламе / В. Лученко //Политика. –10 марта2009 г.