Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини)

Автор(и)

  • Юрій Миколайович Деременда

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748

Ключові слова:

ергонім, мовна гра, каламбур, атракція, рекламна функція

Анотація

У статті досліджено роль мовної гри як засобу приваблення клієнта у структурі рекламних назв, вивчено структурні та семантично-асоціативні особливості мовної гри в ергонімії. Виокремлено і проаналізовано моделі ергонімів Тернопільської області, утворених із застосуванням різних прийомів мовної гри.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 157 / PDF downloads: 166

Downloads

Опубліковано

2011-11-30

Як цитувати

Деременда, Ю. М. (2011). Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 164–168. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту