Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748Ключові слова:
ергонім, мовна гра, каламбур, атракція, рекламна функціяАнотація
У статті досліджено роль мовної гри як засобу приваблення клієнта у структурі рекламних назв, вивчено структурні та семантично-асоціативні особливості мовної гри в ергонімії. Виокремлено і проаналізовано моделі ергонімів Тернопільської області, утворених із застосуванням різних прийомів мовної гри.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 157
/ PDF downloads: 166
Downloads
Опубліковано
2011-11-30
Як цитувати
Деременда, Ю. М. (2011). Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 164–168. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту