Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні

Автор(и)

  • Лариса Сергіївна Дзевицька Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2389

Ключові слова:

іноземна мова, міжкультурна компетенція, освіта протягом усього життя, інноваційні особливості навчально-виховного процесу в школі, університетське співробітництво

Анотація

Дзевицька Л. С. Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні.

У статті висвітлено основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні. Автор звертає увагу на сутність, форми підготовки майбутніх фахівців з німецької мови в українських педагогічних університетах. Основні принципи системи підготовки вчителів німецької мови розглядаються в розрізі порівняння із західною системою педагогічної підготовки вчителів відповідного профілю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 124

Біографія автора

Лариса Сергіївна Дзевицька, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

старший викладач

Посилання

1. Гез Н. И. История зарубежной методики преподавания иностранных языков / Н. И. Гез, Г. М. Фролова. – Москва : Академия, 2008. – 256 с.
2. Глузман А. В. Профессионально-педагогическая подготовка студентов университета : теория и опыт исследования : [монография] / А. В. Глузман. – Київ : Поисково-издательское агентство, 1998. – 252 с.
3. Захарченко Е. Ю. Педагогическая культура и культурно-образовательная ситуация / Е. Ю. Захарченко // Педагогика. – 1999. – № 3. – С. 69–73.
4. Кисельов М. Феномен гуманітарної освіти в Україні / М. Кисельов // Освіта і управління. – 1997. – Т. 1. – № 1. – С. 129–133.
5. Китайгородская Г. А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. – Москва : Высшая школа, 1986. – 112 с.
6. Комарницька Т. М. Кваліфікаційна характеристика вчителя іноземної мови в контексті сучасних наукових, психолого-педагогічних теорій, методів та технологій навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Комарницька ; Чорноморський держ. ун-т ім. Петра Могили. – Режим доступу : http://lib.chdu.edu.ua/index.php?m=23&b=7
7. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір [Електронний ресурс] : наказ МОН № 988 від 31.12.04 року. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145/ 8. Лукин Г. И. Становление и развитие государственных инновационных образовательных учреждений / Г. И. Лукин // Менеджмент в образовании. – 2004. – №1. – С. 48–55.
9. Сушон М. Образование и средства массовой информации : точки соприкосновения и проблемы / М. Сушон // Перспективы. Вопросы образования. –1982. – №1. – С. 146–158.
10. Утробина А. Методика преподавания и изучения иностранного языка / А. Утробина. – Москва : Приор, 2006. – 112 с.
11. Щепкина Е. Опыт историкосоциологического анализа мотивации студентов / Е. Щепкина // Высшее образование в России. – 1997. – С. 68–77.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Дзевицька, Л. С. (2016). Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні. Educational Dimension, 48, 58–63. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2389

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти