Етапи формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови

Автор(и)

  • Рита Володимирівна Лопатич Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2583

Ключові слова:

логічна культура, мотиваційний етап, технологічний етап, рефлексивно-аналітичний етап

Анотація

Лопатич Р. В. Етапи формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови.
У статті визначено етапи формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови: мотиваційний, технологічний та рефлексивно-аналітичний. З’ясовано методи та
заходи, які підвищують рівень сформованості логічної культури майбутніх учителів іноземної мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Рита Володимирівна Лопатич, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Етапи формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 65-68. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2583