Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента

Автор(и)

  • Інеса Макарівна Хмеляр Rivne State Basic Medical College , Ровенский государственный базовый медицинский колледж , Рівненський державний базовий медичний коледж

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615

Ключові слова:

саморозвиток, дослідницький підхід, інноваційний процес, самореалізація

Анотація

Хмеляр І. М. Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента.

У статті розкрито та науково обґрунтовано застосування в навчально-виховному процесі медичних коледжів дослідницького підходу як однієї з умов саморозвитку студента.
Установлено, що дослідницький підхід до навчальної діяльності студента сприяє вихованню особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання в умовах реформування сучасного суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Інеса Макарівна Хмеляр, афіліація Rivne State Basic Medical College, Ровенский государственный базовый медицинский колледж, Рівненський державний базовий медичний коледж

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 197-202. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615