Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615Ключові слова:
саморозвиток, дослідницький підхід, інноваційний процес, самореалізаціяАнотація
Хмеляр І. М. Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента.
У статті розкрито та науково обґрунтовано застосування в навчально-виховному процесі медичних коледжів дослідницького підходу як однієї з умов саморозвитку студента.
Установлено, що дослідницький підхід до навчальної діяльності студента сприяє вихованню особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання в умовах реформування сучасного суспільства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інеса Макарівна Хмеляр

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 197-202. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615