Analysis of results of verification of efficiency of process of legal socialization of children-orphans teens in general school, boarding school
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2809Keywords:
model, legal socialization, criteria, indicators of legal socialization, children-orphans, adolescenceAbstract
Sizonenko I. G. Analysis of results of verification of efficiency of process of legal socialization of children-orphans teens in general school, boarding school.
In the article the analysis of process of teen-orphans’ legal socialization in boarding-school of general education is presented.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 107
/ PDF downloads: 95
References
1. Горошнікова І. Г. Модель процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті / І. Г. Горошнікова // Збірник наукових праць БДПУ (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2012. – No 3. – С. 54–60.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»: станом на 17 жовтня 2007 року [Електроний ресурс] // Офіційний
сайт Верховної Ради України. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1242-2007-п.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»: станом на 17 жовтня 2007 року [Електроний ресурс] // Офіційний
сайт Верховної Ради України. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1242-2007-п.
Downloads
Published
13-11-2014
How to Cite
Сизоненко, І. (2014). Analysis of results of verification of efficiency of process of legal socialization of children-orphans teens in general school, boarding school. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 42, 118–122. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2809
Issue
Section
Obsolete8
License
Copyright (c) 2014 Ірина Сизоненко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.