Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з ІКТ

Автор(и)

  • Леся Дзюба , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2949

Ключові слова:

початкова школа, зміст освіти, інформаційно-комунікаційні технології, система, методична підготовка, методика навчання інформатики, методи навчання, засоби навчання, форми навчання

Анотація

Дзюба Л. Г. Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з ІКТ.

У статті проаналізовано зміст підготовки майбутніх учителів початкових класів у напрямку ознайомлення учнів з ІКТ. Розглянуто основні теоретично-методичні аспекти такої підготовки та висвітлено можливі шляхи підготовки вчителя початкової школи в умовах інформатизації сучасного суспільства. Автором запропоновано напрямки підвищення якості підготовки майбутніх фахівців у галузі ознайомлення учнів з ІКТ та схарактеризовано особливості їх реалізації в системі початкової освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з ІКТ. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 31-36. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2949