Дидактичні умови розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2950Ключові слова:
інформаційно-комунікаційна компетентність, розвиток, магістрант, дидактичні умови, психолого-педагогічні дисципліниАнотація
Зеленкова Н. І., Морозова К. О. Дидактичні умови розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
У статті проаналізовано напрацювання учених-науковців стосовно проблеми впливу на інформаційно-комунікаційні компетентності майбутніх фахівців, обґрунтовано основні дидактичні умови розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталія Зеленкова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні умови розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 36-41. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2950