Didactic terms of development of ict-competencies of undergraduates in the study of psycho-pedagogical subjects
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2950Keywords:
information and communication competencies, undergraduates, didactic terms, development, undergraduate, psychological and pedagogical disciplinesAbstract
Zelenkova N. I., Morozova K. O. Didactic terms of development of ict-competencies of undergraduates in the study of psycho-pedagogical subjects
The basic didactic terms of development of ICT competencies of undergraduates in the study of psycho-pedagogical subjects are represented in the article. Achievements of scientists and researchers regarding the problems have been analyzed by authors.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 92
References
1. Астанин С. В. Компьютерные образовательные технологии: [учеб. пособ.] / С. В. Астанин. – Таганрог : ИЦ Таганрог. гос. пед. ин-та, 2009. – 192 с.
2. Байраківський А. І. Особливості самостійної роботи студентів в умовах запровадження комп’ютерних технологій у навчальному процесі / А. І. Байраківський, Н. І. Бойко // Болонський процес: трансформація навчального процесу у технології навчання: матеріали III міжнародної науково-методичної конференції ДУІКТ. – К., 2006. – С. 247–251.
3. Головань М. С. Розвиток пізнавальної активності учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу на основі НІТ: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Український державний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 1997. – 177 с.
4. Міністерство освіти та науки України. Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Електронний ресурс]: Наказ від 30.12.2005 No 774. – Режим доступу: http://uazakon.com/ document/fpart30/idx30417.htm.
5. Інформаційні матеріали: Болонський процес [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. mon.gov.ua/main.php?query=education/ higher/bolpr.
6. Гуріна Т. М. Формування інформаційної компетентності в процесі фахової підготовки вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Гуріна. – Режим доступу: http://ito.edu.ru/2003/II/3/II-3-3305.html
7. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
8. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
9. Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб. для вузів] / Т. І. Туркот ⎯ К. : Кондор, 2011. ⎯ 628 с.
2. Байраківський А. І. Особливості самостійної роботи студентів в умовах запровадження комп’ютерних технологій у навчальному процесі / А. І. Байраківський, Н. І. Бойко // Болонський процес: трансформація навчального процесу у технології навчання: матеріали III міжнародної науково-методичної конференції ДУІКТ. – К., 2006. – С. 247–251.
3. Головань М. С. Розвиток пізнавальної активності учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу на основі НІТ: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Український державний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 1997. – 177 с.
4. Міністерство освіти та науки України. Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Електронний ресурс]: Наказ від 30.12.2005 No 774. – Режим доступу: http://uazakon.com/ document/fpart30/idx30417.htm.
5. Інформаційні матеріали: Болонський процес [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. mon.gov.ua/main.php?query=education/ higher/bolpr.
6. Гуріна Т. М. Формування інформаційної компетентності в процесі фахової підготовки вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Гуріна. – Режим доступу: http://ito.edu.ru/2003/II/3/II-3-3305.html
7. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
8. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
9. Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб. для вузів] / Т. І. Туркот ⎯ К. : Кондор, 2011. ⎯ 628 с.
Downloads
Published
13-02-2014
How to Cite
Зеленкова, Н. (2014). Didactic terms of development of ict-competencies of undergraduates in the study of psycho-pedagogical subjects. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 40, 36–41. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2950
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2014 Наталія Зеленкова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.