Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи

Автор(и)

  • Вікторія Іванова , ,
  • Людмила Григоренко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2951

Ключові слова:

навчально-дослідницька діяльність, майбутні вчителі, навчально-дослідницька робота, науковий потенціал, професійна компетентність, педагогічний формалізм

Анотація

Іванова В. В., Григоренко Л. В. Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи.

У статті обґрунтовуються мета, завдання, шляхи навчально-дослідницької роботи майбутніх учителів відповідно до нової освітньої парадигми, що реалізується через подолання формалізму у педагогічній діяльності та формування позитивної мотивації студентів, настанови на заняття науковою роботою, залучення їх до систематичної науково-дослідницької діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 42-46. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2951