Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2951Ключові слова:
навчально-дослідницька діяльність, майбутні вчителі, навчально-дослідницька робота, науковий потенціал, професійна компетентність, педагогічний формалізмАнотація
Іванова В. В., Григоренко Л. В. Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи.
У статті обґрунтовуються мета, завдання, шляхи навчально-дослідницької роботи майбутніх учителів відповідно до нової освітньої парадигми, що реалізується через подолання формалізму у педагогічній діяльності та формування позитивної мотивації студентів, настанови на заняття науковою роботою, залучення їх до систематичної науково-дослідницької діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Іванова, Людмила Григоренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 42-46. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2951