Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2952Ключові слова:
міжкультурне спілкування, комунікативна компетенція, культурологічна компетенція, міжкультурна адаптація, аутокомпетенціяАнотація
Коржова Л. С. Катеруша О. В. Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці.
У статті розглянуто стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів в педагогічній теорії і практиці. Виокремлено у змісті комунікативної компетенції складники: когнітивну, лінгвістичну, інформативну, прагматичну, культурологічну компетенції. Проаналізовано зміст складників культурологічної компетенції: аутокомпетенції, міжкультурного спілкування, міжкультурної адаптації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Коржова, Олена Катеруша

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 46-50. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2952