Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці

Автор(и)

  • Людмила Коржова , ,
  • Олена Катеруша , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2952

Ключові слова:

міжкультурне спілкування, комунікативна компетенція, культурологічна компетенція, міжкультурна адаптація, аутокомпетенція

Анотація

Коржова Л. С. Катеруша О. В. Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці.

У статті розглянуто стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів в педагогічній теорії і практиці. Виокремлено у змісті комунікативної компетенції складники: когнітивну, лінгвістичну, інформативну, прагматичну, культурологічну компетенції. Проаналізовано зміст складників культурологічної компетенції: аутокомпетенції, міжкультурного спілкування, міжкультурної адаптації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 46-50. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2952