Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти

Автор(и)

  • Неля Зуєнко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2986

Ключові слова:

парадигма освіти, особистісно зорієнтоване навчання, педагогічний діалог, освітня технологія

Анотація

Зуєнко Н. О. Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти.

Особистісно зорієнтована парадигма освіти аналізується в контексті діалогової природи суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що дозволяє поглибити розуміння шляхів реалізації в навчально-виховному процесі ВНЗ особистісно зорієнтованих освітніх технологій. Розглядається емоційно-естетичний аспект педагогічного діалогу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати