Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2986Ключові слова:
парадигма освіти, особистісно зорієнтоване навчання, педагогічний діалог, освітня технологіяАнотація
Зуєнко Н. О. Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти.
Особистісно зорієнтована парадигма освіти аналізується в контексті діалогової природи суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що дозволяє поглибити розуміння шляхів реалізації в навчально-виховному процесі ВНЗ особистісно зорієнтованих освітніх технологій. Розглядається емоційно-естетичний аспект педагогічного діалогу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Неля Зуєнко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 191-197. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2986