Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2992Ключові слова:
фасилітація, атрактивність, асертивність, толерантність, групова динамікаАнотація
Просіна О. В. Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі.
У статті розкрито сутність поняття «фасилітація», значення фасилітованої технології у формуванні толерантного, творчого, критичного мислення. Визначені основні якості особистості вчителя-фасилітатора: атрактивність, асертивність, толерантність. Охарактеризовано необхідні навички для організації фасилітованої дискусії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Просіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 224-229. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2992