Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі

Автор(и)

  • Ольга Просіна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2992

Ключові слова:

фасилітація, атрактивність, асертивність, толерантність, групова динаміка

Анотація

Просіна О. В. Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі.

У статті розкрито сутність поняття «фасилітація», значення фасилітованої технології у формуванні толерантного, творчого, критичного мислення. Визначені основні якості особистості вчителя-фасилітатора: атрактивність, асертивність, толерантність. Охарактеризовано необхідні навички для організації фасилітованої дискусії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Фасилітація як інноваційна технологія в начально-виховному процесі. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 224-229. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2992