The organization of dialogue interaction in small learning groups
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3043Keywords:
dialogue interaction, interaction, interactive methods, small learning group, communicative skills, mutual learningAbstract
Krivshenko L. M. The organization of dialogue interaction in small learning groups
The article reveals the experience of organization of primary school learners’ dialogue activity in small groups, the attention is paid to the most frequently used interactive forms and methods of teaching.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 321
References
1. Досяк І. М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій : 1– 4 класи / І. М. Досяк. – Х. : Вид. група «Основа», 2007. – 160 с. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання» ; Вип. 6 (42).
2. Завалевський Ю. Науково-методичні засади підготовки вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця /
Ю. Завалевський // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 5–6.
3. Лов’янова І. В. «Інтерактивне навчання як форма педагогічної взаємодії у системі «учитель–учень» [Електронний ресурс] / І. В. Лов’янова. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/710/
4. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Павленко Л. П. Сучасний урок в початковій школі : 68 уроків розвитку зв’язного мовлення в 1-4 класах. – Х. : Вид. «Основа», 2005. – Ч. 1. – 112 с.
6. Савченко О. Цінності, що об’єднують шкільну і педагогічну освіту / О. Савченко // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 2–4.
7. Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. «Основа», 2003. – 80 с.
8. Сіданіч І. Формування у молодших школярів умінь учитися разом / І. Сіданіч // Початкова школа. – 1998. – No 10 (352). – С. 10–11.
9. Химинець В. В. Інновації в початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 312 с.
2. Завалевський Ю. Науково-методичні засади підготовки вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця /
Ю. Завалевський // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 5–6.
3. Лов’янова І. В. «Інтерактивне навчання як форма педагогічної взаємодії у системі «учитель–учень» [Електронний ресурс] / І. В. Лов’янова. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/710/
4. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Павленко Л. П. Сучасний урок в початковій школі : 68 уроків розвитку зв’язного мовлення в 1-4 класах. – Х. : Вид. «Основа», 2005. – Ч. 1. – 112 с.
6. Савченко О. Цінності, що об’єднують шкільну і педагогічну освіту / О. Савченко // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 2–4.
7. Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. «Основа», 2003. – 80 с.
8. Сіданіч І. Формування у молодших школярів умінь учитися разом / І. Сіданіч // Початкова школа. – 1998. – No 10 (352). – С. 10–11.
9. Химинець В. В. Інновації в початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 312 с.
Downloads
Published
21-11-2013
How to Cite
Крівшенко, Л. (2013). The organization of dialogue interaction in small learning groups. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 39, 132–138. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3043
Issue
Section
Obsolete8
License
Copyright (c) 2013 Ліна Крівшенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.