Competence approach in scientific and pedagogical literature
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3563Keywords:
competence approach (access), competenceAbstract
Rybalko Yu. V. Competence approach in scientific and pedagogical literature.
The paper presents theoretical analysis of the notion «competence approach (access)» in the scientific and educational literature.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 135
References
1. Авво Б. В. Методология компетентностного подхода в высшем образовании [Электронный ресурс] / Б. В Авво. – Режим доступа: www.emissia.org/offline/2005/978.htm.
2. Гаврищак Г. Р. Компетентність та ключові компетенції викладача ВНЗ / Г. Р. Гаврищак / [матеріали регіонального науково-практичного семінару], (Професійні компетенції та компетентності вчителя, 28 –
29 листопада 2006 р.) – Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2006 – С. 31–32.
3. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – К. : Ленвіт, 2003. – 261 с.
4. Кодлюк Я. П. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів як пріоритет модернізації вищої освіти України. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / Я. П. Кодлюк / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 10–11.
5. Кремень В. Г. Вступне слово президента АПН України / В. Г. Кремень // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : [матеріали методологічного семінару]. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 3–4.
6. Кубенко І. М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті / І. М. Кубенко // Додаток до електронного журналу «Теорія та методика управління освітою».– 2010. – No 1. – С. 13.
7. Локшина О. І. Європейська довідкова система як інструмент упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів Європейського Союзу / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія: вісник АПН України. – 2007. – No 1. – С. 131–142.
8. Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія: вісник АПН України – 2009. – No 2. – С. 14–27.
9. Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.09.2007 року No 800 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів No 123 м. Харкова» [Електронний ресурс]. – Режим доступу до документа: http://www.mon.gov.ua/laws/ MON_800_07.doc
10. Овчарук О. В. Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти:досвід зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті:світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 5–15.
11. Петровская Л. А. Компетентность в общении / Л. А. Петровская. – М., 1989. – 216 с.
12. Пометун О. І. Формування громадянської компетентності: погляд з позиції сучасної педагогічної науки / О. І. Пометун // Вісник програм шкільних обмінів. – 2005. – No 23. – С. 18.
13. Степко М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія: вісник АПН України. – 2009. – No 2. – С. 44–50.
14. Хазова С. А. Показатели конкурентноспособности как критерии профессиональной компетентності специалистов по физической культуре и спорту [Электронный ресурс] / С. А. Хазова. – Режим доступа: http: //www.adygnet.ru/konfer/konfifk2006/soob/3/3Hazova.htm
15. Хомський Н. Аспекты теории синтаксиса / Н. Хомський. – М., 1972. – 259 с.
16. Хударковський К. І. Компетентнісний підхід як основа стратегії управління якістю освіти / К. І. Хударковський, А. І. Комишан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2007. – No 16. – С. 44–50.
17. Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты [Электронный ресурс] / А. В. Хуторской // Отделение философии образования и теоретической педагогики РАО. – Центр «Эйдос». – Режим доступа: www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm; http //www.eidos.ru/news/compet. htlm.
18. Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). – Strategy Paper on Key Competencies. – An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program – OECD (Draft). – 279 p.
2. Гаврищак Г. Р. Компетентність та ключові компетенції викладача ВНЗ / Г. Р. Гаврищак / [матеріали регіонального науково-практичного семінару], (Професійні компетенції та компетентності вчителя, 28 –
29 листопада 2006 р.) – Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2006 – С. 31–32.
3. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – К. : Ленвіт, 2003. – 261 с.
4. Кодлюк Я. П. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів як пріоритет модернізації вищої освіти України. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / Я. П. Кодлюк / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 10–11.
5. Кремень В. Г. Вступне слово президента АПН України / В. Г. Кремень // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : [матеріали методологічного семінару]. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 3–4.
6. Кубенко І. М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті / І. М. Кубенко // Додаток до електронного журналу «Теорія та методика управління освітою».– 2010. – No 1. – С. 13.
7. Локшина О. І. Європейська довідкова система як інструмент упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів Європейського Союзу / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія: вісник АПН України. – 2007. – No 1. – С. 131–142.
8. Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія: вісник АПН України – 2009. – No 2. – С. 14–27.
9. Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.09.2007 року No 800 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів No 123 м. Харкова» [Електронний ресурс]. – Режим доступу до документа: http://www.mon.gov.ua/laws/ MON_800_07.doc
10. Овчарук О. В. Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти:досвід зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті:світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 5–15.
11. Петровская Л. А. Компетентность в общении / Л. А. Петровская. – М., 1989. – 216 с.
12. Пометун О. І. Формування громадянської компетентності: погляд з позиції сучасної педагогічної науки / О. І. Пометун // Вісник програм шкільних обмінів. – 2005. – No 23. – С. 18.
13. Степко М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія: вісник АПН України. – 2009. – No 2. – С. 44–50.
14. Хазова С. А. Показатели конкурентноспособности как критерии профессиональной компетентності специалистов по физической культуре и спорту [Электронный ресурс] / С. А. Хазова. – Режим доступа: http: //www.adygnet.ru/konfer/konfifk2006/soob/3/3Hazova.htm
15. Хомський Н. Аспекты теории синтаксиса / Н. Хомський. – М., 1972. – 259 с.
16. Хударковський К. І. Компетентнісний підхід як основа стратегії управління якістю освіти / К. І. Хударковський, А. І. Комишан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2007. – No 16. – С. 44–50.
17. Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты [Электронный ресурс] / А. В. Хуторской // Отделение философии образования и теоретической педагогики РАО. – Центр «Эйдос». – Режим доступа: www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm; http //www.eidos.ru/news/compet. htlm.
18. Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). – Strategy Paper on Key Competencies. – An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program – OECD (Draft). – 279 p.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Рибалко, Ю. В. (2012). Competence approach in scientific and pedagogical literature. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 35, 385–394. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3563
Issue
Section
Obsolete6
License
Copyright (c) 2012 Ю. В. Рибалко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.