Independent work of students as a factor in the formation of professional competence of the future specialist
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4495Keywords:
autonomy, motivation, self-organization, self-control, dedication, profеssional competenceAbstract
The article discusses the issue of certain aspects of the organisation of independent work of students as an important part of teaching and educational process in high school for the formation and development of professional competence of future specislists.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 80
/ PDF downloads: 104
References
1. Білоус В. Т. Основи організації та методики викладання у вищій школі / В. Т. Білоус, Л. І. Горюнова, А. В. Цимбалюк, С. Я. Цимбалюк. — Ірпінь, 2001. — 144 с.
2. Вачевський М. В. Особливості випливу конкуренції на рівень освіти та підготовки професійних компетенцій марктологів / М. В. Вачевський // Молодь і ринок. — 2006. — № 7 (22). — С. 20-25.
3. Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / [М. Ф. Степков, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В, Грубінко] : під ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль, 2004. — 384 с.
4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. — М., 2004. — 287 с. — (Труды методологического семинара «Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы»).
5. Ігнатов В. Г., Белолипецький В. К. Професійна культура й професіоналізм державної служби: контекст історії й сучасність. Навчальний посібник. — Ростов н/Д : видавничий центр «Март», 2000. — 256 с.
6. Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції [«Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: метоли, досвід, перспектива»], (Київ, 13 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України. — К. : Азимут-Україна, 2009. — 103 с.
7. Ничкало Н. Г. Стандарти проф. освіти: проблеми методології і творчих пошуків // Професійна освіта: педагогіка і психологія. — К. : ВІПОЛ, 2000. — 486 с.
8. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: [зб. наук. праць. Випуск 10 / Під ред. В. М. Мадзігона]. — К. : Інститут реклами, 2007. — 276 с.
9. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. Посібник / за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. — К. : КНЕУ, 2007. — 240 с.
10. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник. — К. : Міленіум, 2006. — 320 с.
11. Соколова Г. Н. Праця й професійна культура (досвід соціологічного дослідження) / Науч. ред. Е. М. Бабосов. — Мн. : Із БГУ, 1980. — 144 с.
12. Цехмістрова Г. С. Методична роботі у вищому навчальному закладі освіти / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. — 2001. — Випуск 29. — 127 с.
2. Вачевський М. В. Особливості випливу конкуренції на рівень освіти та підготовки професійних компетенцій марктологів / М. В. Вачевський // Молодь і ринок. — 2006. — № 7 (22). — С. 20-25.
3. Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / [М. Ф. Степков, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В, Грубінко] : під ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль, 2004. — 384 с.
4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. — М., 2004. — 287 с. — (Труды методологического семинара «Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы»).
5. Ігнатов В. Г., Белолипецький В. К. Професійна культура й професіоналізм державної служби: контекст історії й сучасність. Навчальний посібник. — Ростов н/Д : видавничий центр «Март», 2000. — 256 с.
6. Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції [«Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: метоли, досвід, перспектива»], (Київ, 13 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України. — К. : Азимут-Україна, 2009. — 103 с.
7. Ничкало Н. Г. Стандарти проф. освіти: проблеми методології і творчих пошуків // Професійна освіта: педагогіка і психологія. — К. : ВІПОЛ, 2000. — 486 с.
8. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: [зб. наук. праць. Випуск 10 / Під ред. В. М. Мадзігона]. — К. : Інститут реклами, 2007. — 276 с.
9. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. Посібник / за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. — К. : КНЕУ, 2007. — 240 с.
10. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник. — К. : Міленіум, 2006. — 320 с.
11. Соколова Г. Н. Праця й професійна культура (досвід соціологічного дослідження) / Науч. ред. Е. М. Бабосов. — Мн. : Із БГУ, 1980. — 144 с.
12. Цехмістрова Г. С. Методична роботі у вищому навчальному закладі освіти / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. — 2001. — Випуск 29. — 127 с.
Downloads
Published
22-10-2021
How to Cite
Зайчук, Г. М., & Романова, М. І. (2021). Independent work of students as a factor in the formation of professional competence of the future specialist. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 145–150. https://doi.org/10.31812/educdim.4495
Issue
Section
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
License
Copyright (c) 2011 Г. М. Зайчук, М. І. Романова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.