The role of the emotional factor in the development of creative abilities of future teachers in higher education
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4607Keywords:
emotional factor, creative capabilities, pedagogical prerequisiteAbstract
The article deals with emotional factor as a prerequisite of forming and development of creative capabilities of the students of higher pedagogical establishments.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 104
References
1. Научное исследование Л. С. Выготского и актуальные проблемы обучения и воспитания: Сборник материалов научно-практической конференции / Под ред. Я. Л. Коломинского. – Мн. : МО БССР, 1988. – 121 с.
2. Педагогіка. – М. : Юристь, 1997. – 358 с.
3. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / Василий Александрович Сухомлинский // Изд-е 2-е. – М. : Просвещение, 1982. – 205 с.
2. Педагогіка. – М. : Юристь, 1997. – 358 с.
3. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / Василий Александрович Сухомлинский // Изд-е 2-е. – М. : Просвещение, 1982. – 205 с.
Downloads
Published
25-11-2011
How to Cite
Іванова, В. В. (2011). The role of the emotional factor in the development of creative abilities of future teachers in higher education. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 413–417. https://doi.org/10.31812/educdim.4607
Issue
Section
Conditions and means of harmonization of intellectual and emotional aspects of p
License
Copyright (c) 2011 В. В. Іванова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.