The training of future teachers with specialization «The Christian ethics»

Authors

  • Л. Ю. Москальова Research Institute of Spiritual Human Development Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University , Научно-исследовательский институт духовного развития человека Восточноукраинского национального университета имени Владимира Даля, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284

Keywords:

future teacher competence, the Christian ethic

Abstract

Moskalyova L. Y. The training of future teachers with specialization «The Christian ethics».

In the article the competence in the preparation of future teachers of Christian ethics, represented the essence of the main requirements for teachers, which should provide the educational process in this direction.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Л. Ю. Москальова, Research Institute of Spiritual Human Development Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, Научно-исследовательский институт духовного развития человека Восточноукраинского национального университета имени Владимира Даля, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

    Doctor of Education, Professor

Published

14-02-2013

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy

How to Cite

The training of future teachers with specialization «The Christian ethics». (2013). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 37, 98-101. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284