INSTALLATIONS AS THE IMPORTANT FACTOR OF READINESS OF THE FUTURE TEACHERS OF MUSIC TO MUSICAL - EDUCATIONAL ACTIVITY AT SCHOOL.

Authors

  • L.V. Kozhsvnikova ,
  • O. Shulha ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5926

Keywords:

attitude, musical-educational activities, teacher o f music

Abstract

The definite types of the attitudes which promote the perfect level of conduction of musical-educational activities by the future teachers of music are considered in this article.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Ас молов А. Г. Деятельность и установка. - М.: МГУ, 1979. - 150 с.

Державна національна програма «Освіта. Україна XXI ст.» / Інст. системних досліджень освіти України. - К: Радуга, 1994. - 61 с.

Мясгацев В. Н. Психология отношений / Под ред. А. Бодалева. - М., 1995. - 356 с.

Психолоіический словарь / Под ред. В. В. Давыдова и др. - М.: Педагогика, 1983. - 448 с.

Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти: Навч. посібник. - К , 1998. - 248 с.

Узнадзе Д. Н. Экспериментальные основы психологии установки. Тбилиси, 1961. - 210 с.

Published

10-05-2007

How to Cite

INSTALLATIONS AS THE IMPORTANT FACTOR OF READINESS OF THE FUTURE TEACHERS OF MUSIC TO MUSICAL - EDUCATIONAL ACTIVITY AT SCHOOL. (2007). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 18(1), 189-195. https://doi.org/10.31812/educdim.5926