FORMING READINESS TEACHERS OF PRIMARY CLASSES TO THE USED INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF TEACHING
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6906Keywords:
interactive technologies of teaching, sub'ekt-sub'ekome relationAbstract
In this article author examines the state and problems of forming readiness teachers of primary classes to the used interactive technologies of teaching.
Downloads
References
Кларин М.В. Инновации в обучении: Метафори и модели: Анализ зарубежного опыта / М.В. Кларин. - М.: Наука, 1997. - 83 с.
Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. -К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.
Панченков А. Обучение в действии: как организовать подготовку учителей к применению иятерактивных технологий обучения / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. - К.: А.П.Н., 2003. - 72 с.
Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. - К., 2002. - 135 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии / Г.К.Селевко. - М.: Народное образование, 1998. - 360 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика / А.В. Хугорской. - С.-Петербург, 2001. - 533 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 L.E. Byekirova

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.