The problem of improvement and effective application of modular learning with a knowledge control rating system

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7029

Keywords:

module, module estimation, module teaching rich in content module, rating, module-rating checking system

Abstract

The article is devoted to the problem of effective application of the module teaching with the rating checking system of knowledges.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Болонський процес у фактах і документах (Сорбопна-Болоньл-Салаианка-Прага-Бврлін) і [упорядники: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубікко, І.І. Бабим]. - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім В. Гнатюка, 2003. - 52 с.

Закон України "Про вищу освіту ".

Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затверджене наказам Міносвіти України від 02.06.93 р. - №161.

Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих навчальних закладів, затверджене наказом Міносвіти України від 15.07.96 р. -№ 245

Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців, затверджене наказам Міносвіти і неуки України від 23.01.04 р. - № 46

Текст Болонской декларации. - Интернет-ресурс: http //donetsk. ua /Rosxian/bologna.html.

Published

14-12-2009

Issue

Section

Articles

How to Cite

The problem of improvement and effective application of modular learning with a knowledge control rating system. (2009). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 26, 286-290. https://doi.org/10.31812/educdim.7029

Most read articles by the same author(s)