METHODOLOGY OF ORGANIZATION OF GAME ACTIVITY IN JUNIOR, MIDDLE AND SENIOR AGE

Authors

  • O.S. Korovkina ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7156

Abstract

The article depicts the methods of organizations of playing activity at the English les sons in younger , average and senior school age.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Аникеева Н. П. Воспитание игрой / Н.П. Аникеева. - М.: Просвещение, 1994. - 265 с.

Доборович В. А Об использовании ролевой игрн в работе клуба страноведения / В.А. Доборович, И.Г. Дегтярь // Иностранные языки в школе. - 1987. - № 6. - С. 69-70.

Занько С.Ф. Игра и ученье / С.Ф. Занько. - М.: Просвещение, 1992. - 387 с.

Игры для интенсивного обучения / Под ред. В. В. Петрусинского. - М.: Прометей, 1991. - 450 с.

Рогова Г.В. Обучение английскому язику на начальном зтапе в средней школе / Г.В. Рогова, И.Н. Верещагина. - М.: Наука, 1989. - 256 с.

200 ігор на уроках англійської мови / Упор. А.В. Павлюк. - Тернопіль: Мандрівець, 2010. - 56 с.

Published

20-12-2010

Issue

Section

Psychological and pedagogical aspects of teaching and education in primary schoo

How to Cite

METHODOLOGY OF ORGANIZATION OF GAME ACTIVITY IN JUNIOR, MIDDLE AND SENIOR AGE. (2010). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 28, 151-156. https://doi.org/10.31812/educdim.7156