ЕМОЦІЙНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАВОЗНАВЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ (1944-1991 рр.)

Автор(и)

  • Ю. О. Голодна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1985

Ключові слова:

емоційність навчання, загальноосвітня школа, правознавча освіта

Анотація

У статті досліджуються емоційні чинники навчання у шкільній правознавчій освіті України у 1944−1991 рр. Проаналізовано дидактичні методи та прийоми, що впливають на емоційність навчання учнів шкільних правознавчих дисциплін.

Ключові слова: емоційність навчання, загальноосвітня школа, правознавча освіта.

The article considers the emotional factors of learning in school education pravoznavchiy Ukraine in 1944–1991 biennium. It was analyzed didactic methods and techniques that influenced the emotional learning of students pravoznavchym school subjects.

Key words: emotional learning, secondary school, education pravoznavcha.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

27-10-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

ЕМОЦІЙНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАВОЗНАВЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ (1944-1991 рр.). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 428-432. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1985