ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1990Ключові слова:
інтелектуальний та емоційний аспекти, історичний досвід, освітній процес, Іван ОгієнкоАнотація
У статті доведено, що вища школа повинна бути спрямована на підготовку фахівця, компетентного професіонала на інтелектуально- емоційних засадах, що сприяє розвитку інтелектуально-духовної особистості. Головним завданням викладача є полегшення і, разом з тим, стимулювання процесу навчання студентів: уміння створювати відповідну атмосферу, сприятливу інтелектуальну й емоційну обстановку в аудиторії, психологічний комфорт і підтримку. Вивчення наукового педагогічного доробку вченого- лінгводидакта І. Огієнка, може сприяти успішному вирішенню означеного нами кола питань.
Ключові слова: інтелектуальний та емоційний аспекти, історичний досвід, освітній процес, Іван Огієнко.
It is well-proven in the article, that higher school must be directed on preparation of specialist, competent professional, on intelektual'no- emotional principles, that assists development intellectually spiritual personalities. The main task of teacher is a facilitation and, at the same time, stimulation of process of studies of students: ability to create the proper atmosphere, favourable intellectual and emotional situation in audiences, psychological comfort and support. Study of scientific pedagogical work of vchenogo- lingvodidakta of I. Ogienka, can be instrumental in the successful decision of the circle of questions marked by us.
Key words: intellectual and emotional aspects, historical experience, educational process, Ivan Ogienko.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. І. Орєхова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.