ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • В. В. Морозов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2000

Ключові слова:

діалог, діалогічне навчання

Анотація

В статті розглядається діалогічний підхід до організації навчально-виховного процесу та його використання у практиці навчання середньої та вищої шкіл.

Ключові слова: діалог, діалогічне навчання.

The article deals with the diaglogical approach to teaching and learning process and its application at secondary schools and universities.

Key words: dialogue, dialogical training.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

28-10-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають