Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу

Автор(и)

  • Олег Борисович Потапенко , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Вікторія Валентинівна Іванова , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381

Ключові слова:

творчість, творчі здібності, системно-інтегрований підхід, творча особистість, творчий стиль поведінки, педагогічна система, системний підхід, майбутній учитель

Анотація

Потапенко О. Б., Іванова В. В. Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу.

У статті розглянуто проблему використання системно-інтегративного підходу у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. Автори статті доходять до висновку про значне зростання в умовах розвитку постіндустріального суспільства вимог щодо виховання ініціативної, соціально активної, творчо спрямованої особистості, спроможної ефективно розв’язувати життєві проблеми; підкреслюють важливість активізації й модернізації пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів шляхом системного аналізу організації й змісту навчально-виховного процесу, зведення окремих його аспектів у єдину модель.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олег Борисович Потапенко, афіліація , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Вікторія Валентинівна Іванова, афіліація , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 30-34. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають