Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381Ключові слова:
творчість, творчі здібності, системно-інтегрований підхід, творча особистість, творчий стиль поведінки, педагогічна система, системний підхід, майбутній учительАнотація
Потапенко О. Б., Іванова В. В. Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу.
У статті розглянуто проблему використання системно-інтегративного підходу у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. Автори статті доходять до висновку про значне зростання в умовах розвитку постіндустріального суспільства вимог щодо виховання ініціативної, соціально активної, творчо спрямованої особистості, спроможної ефективно розв’язувати життєві проблеми; підкреслюють важливість активізації й модернізації пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів шляхом системного аналізу організації й змісту навчально-виховного процесу, зведення окремих його аспектів у єдину модель.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олег Борисович Потапенко, Вікторія Валентинівна Іванова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.