Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2423Ключові слова:
модель, моделювання, педагогічне моделювання, структура моделі, індивідуалізація, самостійна навчальна діяльністьАнотація
Бугра А. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ.
У статті обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей під час вивчення математики у вищому навчальному закладі. Автором запропоновано експериментальну модель індивідуалізації, яка містить цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, технологічний, оцінно-результативний блоки. Методологічним підґрунтям побудови моделі визначено системний, синергетичний, особистісно зорієнтований, діяльнісний, варіативно-модельний і компетентнісний підходи.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Аліна Вікторівна Бугра

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.