Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430Ключові слова:
педагогічні умови, моделювання, уміння, студент, вищий економічний навчальний закладАнотація
Тюріна Д. М. Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.
У статті здійснено класифікацію вмінь моделювання економічних об’єктів відповідно до складових процесу моделювання; визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
18-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Діна Миколаївна Тюріна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 60-65. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430