Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності

Автор(и)

  • Діна Миколаївна Тюріна Kharkiv Institute of Finance of the Ukrainian State University of Finance and International Trade , Харьковский институт финансов Украинского государственного университета финансов и международной торговли , Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430

Ключові слова:

педагогічні умови, моделювання, уміння, студент, вищий економічний навчальний заклад

Анотація

Тюріна Д. М. Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.

У статті здійснено класифікацію вмінь моделювання економічних об’єктів відповідно до складових процесу моделювання; визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Діна Миколаївна Тюріна, афіліація Kharkiv Institute of Finance of the Ukrainian State University of Finance and International Trade, Харьковский институт финансов Украинского государственного университета финансов и международной торговли, Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 60-65. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають