Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Баруліна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431

Ключові слова:

ціннісно-смислові орієнтації, критерій, показник, рівні, старшокласники, математичні дисципліни

Анотація

Баруліна Ю. О. Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін.

У статті окреслюється визначення понять «критерій», «показник» у довідковій та науковій літературі. Розглядаються погляди різних учених на ці поняття. Визначаються критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін для подальшого проведення дослідження з даної теми.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Олександрівна Баруліна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 66-70. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають