Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431Ключові слова:
ціннісно-смислові орієнтації, критерій, показник, рівні, старшокласники, математичні дисципліниАнотація
Баруліна Ю. О. Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін.
У статті окреслюється визначення понять «критерій», «показник» у довідковій та науковій літературі. Розглядаються погляди різних учених на ці поняття. Визначаються критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін для подальшого проведення дослідження з даної теми.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юлія Олександрівна Баруліна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 66-70. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431