Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання

Автор(и)

  • Ніна Анатоліївна Тарасенкова National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy , Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого , Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького
  • Ірина Василівна Лов’янова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511

Ключові слова:

зміст освіти, принципи відбору змісту, компоненти змісту, професійно спрямоване навчання

Анотація

Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання.

У статті проаналізовано трактування поняття «зміст освіти», загальнотеоретичні підходи до структурування змісту шкільної освіти, вивчено принципи відбору змісту. На
основі аналізу визначено фактори впливу на формування змісту шкільної математики і схарактеризовано компоненти змісту професійно спрямованого навчання математики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Ніна Анатоліївна Тарасенкова, афіліація National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy, Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого, Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Ірина Василівна Лов’янова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 119-123. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають