Завдання, зміст та структура історичної освіти в навчальних планах і програмах трудової школи в Україні (20-ті рр. ХХ ст.)

Автор(и)

  • Володимир Станіславович Бугрій Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko , Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2619

Ключові слова:

історична освіта, трудова школа, навчальна програма, комплексна програма, суспільствознавство

Анотація

Бугрій В. С. Завдання, зміст та структура історичної освіти в навчальних планах і програмах трудової школи в Україні (20-ті рр. ХХ ст.).

Статтю присвячено аналізу завдань, змісту та структури історичної освіти у трудовій школі в Україні у 20-ті рр. ХХ ст. Встановлено, що в навчальних планах і програмах
історична освіта підпорядковувалася головному завданню, яке ставилося перед трудовою школою – підготовці майбутніх працівників промисловості чи сільського господарства, їх вихованню в дусі відданості соціалістичним ідеалам. Історичні знання обмежувалися вивченням трудової діяльності людей і радянської дійсності як абсолютної цінності у порівнянні з минулим. У зв’язку з цим у програмах 1920-х рр. історія як самостійний шкільний предмет скасовувалася, а історичні знання були інтегровані спочатку в курс історії культури, а пізніше в курс суспільствознавства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Володимир Станіславович Бугрій, афіліація Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko, Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Завдання, зміст та структура історичної освіти в навчальних планах і програмах трудової школи в Україні (20-ті рр. ХХ ст.). (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 219-225. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2619

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають